TAMADUITOR _ SAPUN SI SAMPON

RSCN8955 Am atatea  in cap  sa va spun despre acest sapun, ca nici nu stiu cu ce sa incep . Cu numele …..initial   m-am gandit la ,, TERAPEUT , LECUITOR , VINDECATOR ,, …si lista  poate  continua …dar  numai in acest  cuvant  ,, TAMADUITOR  ,,  m-am regasit . Desi  foarte  recent  am spus  ca nu mai  scriu pe  blog , acest sapun m-a  fortat  , deoarece este o  intreaga  poveste , pledoarie  de spus  . O  sa vad  cine are  rabdare  sa citeasca pana la sfarsit  🙂 .                                                                                                                                                                                 Acest  sapun a fost  programat  acum mult , mult  timp ,  cand  am cumparat  pulberea  de  NEEM .Apoi am asteptat  nucile  sa fac  maceratul  de nuci verzi …si tot  asa pana am strins  toate  ingredientele , sfaturile , cercetarile si gandurile  bune . O sa va povestesc    cate ceva  despre  unele  ingrediente  din acest sapun .                                                                                                                                                          NUCUL __  nu stiu  daca a-ti  observat   , dar de o  vreme  ..sunt  indragostita  de  el  . Cititi  despre  calitatile  lui   si veti pati la fel . Imi amintesc  si acum cu ardoare  de apa  pt  spalat  parul  , pe  care  mi-o pregatea  bunica . Avea  multe  plante ,  dar  musai  multe  frunze  de nuc …  si ceva  galbenus    si apoi  uns    cu putin gaz  si impletit . Eheeee   ce vremuri , ce par  , ce  bucle  !!!!  Nucul se foloseste  cu succes ca tratament impotriva  caderii parului , combate  matreata …dar  ii ofera  totodata  si o  nuanta  frumoasa aramie  , stralucitoare ..parului . Un ajutor  de nadejde pentru tenurile  grase  , acneice sau cu tendinte acneici , dermatita ,eczeme..si lista poate  continua .                                                                                                                                                                                          SALVIA __  este  a doua plantuta  folosita . Mai este  numita  si   ,, Iarba  Sf. Ioan ,, . Denumirea  provine  din latina  ,, salvere ,,…insemna  ,, a vindeca , a salva ,,  Eu am folosit si ulei esential  si  infuzie  din planta . Uleiul esential de salvie  este antifungic , antibacterian , recomandat  pentru  ameliorarea  sau vindecarea  diverselor  probleme  si infectii cutanate  ale pielii . Scalp seboreic cu matreata, afectat de fungi , dermatite , eczeme..etc                                                                                                                                                     NEEM  __    eu am folosit  si ulei si pudra  de neem. Neem    a fost  folosit  inca  din cele mai vechi timpuri , este mentionat in textele antice ca fiind  ,,  TAMADUITORUL  TUTUROR  BOLILOR ,, . Ambele , combat cu succes : orice tip de mancarime , eruptie , infectii cutanate , psoriazis , matreata , caderea  parului , eruptii cutanate , piele crapata   , uscata sau deteriorata .                                                ULEIUL  ESENTIAL DE  TEA-TREE__  este  purifiant , antiseptic , recomandat tenului  acneic , diverse leziuni al pielii , acnee juvenila , acnee rozacee , matreata , scalp cu probleme , ten gras . Uleiul esential de tea-tree  are  o  gama larga  de folosire  , precum  uleiul esential de lavanda …si pe acesta  l-am folosit in acest sapun .                                                                                                                              ROZMARINUL __circula multe legende  despre el , dar  mie  mi-a  placut una    ce  v-o  impartasesc . Mai este numit  si  ,, TRANDFIRUL  FECIOAREI MARIA ,, . Potrivit legendei , floarea  de rozmarin , initial alba , si-a  imprumutat culoarea de  la nuanta albastra  a mantiei Fecioarei . Se  spune ca , in timpul fugii in Egipt  a lui Iosif , a copilului si a Fecioarei Maria , Aceasta din urma si-a  asezat  mantia peste un tufis  de flori albe de rozmarin , iar acestea  au devenit  ca prin minune , albastre  🙂 .  In realitatea  , rozmarinul si-a  dovedit eficacitatea in intarirea  firului de par si in activarea  microcirculatiei la nivelul  scalpului. Este revitalizant  cutanat si capilar , antiseptic , bactericid exceptional . Destinat  si ingrijirii  tenului  mixt gras .                                                                          Am incercat  pe cat am putut  sa fiu  foarte  scurta  si  nu  v-am povestit  despre  toate  ingredientele  …doar  despre  cateva  . Nu stiu cati  vor  avea  rabdare  sa citeasca , de  aeeia am lasat lista  cu ingredientele  la urma  🙂                                                                               ,,TAMADUITORUL ,, __contine :  infuzie concentrata din frunze de nuc si salvie , unturi  si uleiuri vegetale saponificate de ( masline macerat  cu  nuci verzi  , ricin , cocos, cacao ) ulei nesaponificat de jojoba , neem , ricin ,  multa  pudra de neem , ulei esential de rozmarin , salvie , tea-tree , lavanda . Un  sapun 2 in 1    sau 3  in 1…sau  nici eu  nu mai  stiu  .                                                                                                                                       Este  si  sampon si sapun  destinat  pielii   si  scalpului  cu probleme   incepand  cu intretinerea tenului  mixt , gras  , problematic , psoriazis ( alaturi de  crema nuc  si tuia ) .In concluzie …sper  sa am toate  ingredientele  mereu  sa il pot  face ,  pentru  a nu va  lipsi  din casa .   Eiiii  cati  a-ti  citit  pana la capat  ???  🙂                                              RSCN8964 RSCN8967 RSCN8976

24 thoughts on “TAMADUITOR _ SAPUN SI SAMPON

  1. Arata superb,de mult timp ma gindeam sa folosesc pudra de neem,insa nu am acces la nuci verzi!Multumim ca iti impartasesti cu noi din experienta si efortul tau,te pup,numai bine iti doresc,sa ai spor!

  2. Draga mea ma inscriu si eu pt o bucata ca de nu merge la par il folosesc pt fata unde mai am si aci probleme din cand in cand..Sa stii ca am citit tot.

    • Da , il am disponibil , doar ce l-am facut . Il puteti lua dar este ok de folosit abia peste 4-6 saptamani . Ii trebuie o perioada de maturare . Este posibil insa ..daca ve-ti reveni dupa acest timp , sa nu mai fie pe stoc . Ma puteti suna la 0740123602 sau mail cu ce doriti si adresa completa ,, savin_amalia75@yahoo.com,,

  3. Am citit pana la capat,cred ca este ceva deosebit pentru corpul nostru.Pentru persoanele varstnice (nu spun batrane) peste 70 de ani pe care la-ti recomanda…………………..

  4. Am reușit 😄. Scrieți cu atâta pasiune, iar eu încerc să fiu cât mai ,,eco”, și aș vrea să le încerc☺

Leave a Reply

