CREMA GOMAJ CU SAMBURI DE CAISE , SAPUNUL MOJITO SI DE CE NU AM MAI SCRIS PE BLOG !

Am hotarat  sa comprim toate  cele  3  intr-un singur  articol .  Desi  nu am mai postat  de foarte  mult  timp aici   ,sa stiti ca  nu am stat …le spun asta celor  ce imi urmaresc blogul . Am postat imagini si explicatii foarte  des pe pagina  de facebook     si   mai  nou  in magazinul   de pe  breslo , pe  care  nu stiu  momentan  cum sa fac sa fie vizibil si aici pe blog .RSCN8363

CREMA GOMAJ CORP CU PUDRA DIN SAMBURI DE CAISE

 

Contine :unt de shea , ulei de caise , avocado , ceara emulisfianta vegetala , ,Plantaserv Q (ideal pentru formularea cosmeticelor fără conservanți ),apa minerala plata , exfoliant vegetal din samburi de caise , ulei esential de : fenicul , cedru de Himalaya, rozmarin. Cutie sau borcanel de 100 ml . Se prepara la comanda si are valabilitatea de 3 luni , din acel moment ..pastrat la frigider . Este o crema gomaj , revitalizanta , hidratanta si anticelulitica .Curata pielea in pronfunzime , elimina celulele moarte, activeaza microcirculatia si lasa pielea hidratata si catifelata . Mai intai se foloseste in timpul dusului ,, SAPUNUL ANICELULITIC CU CAFEA ,, , apoi , inainte de ultima limpezire, se unge corpul cu acest gomaj ,se maseaza usor sau energic , fiecare dupa preferinta , se lipezeste ..nemaifiind nevoie de crema dupa dus . Lasa pielea moale , catifelata si hidratata . Se recomanda folosirea unei spatule in timpul luarii cremei din recipient , nu se foloseste mana umeda ! Cine doreste , pe comanda se poate face si gomaj pentru ten , dar cu un un exfoliant mai bland ( pudra de caise ) si alte uleiuri specifice tenului .

RSCN8389 RSCN8406 RSCN8443061008MOJITO ,, __alt sapunel pe care il fac numai vara  Contine : unturi si uleiuri vegetale saponifiate de masline , cocos , palmier , f. soarelui , ricin , ulei esential de menta , lamaie , cirtonela , catina si insertii din alte sapunele . Tare drag imi este de el RSCN8591Si ultima   explicatie  din titlul… ,, de ce  nu am mai scris,, . As  putea  sa inventez  multe  , dar  mintea  mea  a  perceput    ce este  mai important  si totodata real . Imi spunea o amica  zilele trecute  ca sunt  omul extremelor . Si chiar  asa si este ..o  sta   scris in stele in ritmul  zodiei mele..habar  nu am …dar  ori dau totul ori nimic . Asa este  si in munca  pe care  o practic ..  sapun , cremute ..etc etc  ori   imi place sa le  fac, sa le simt   ..ori nu le  fac . La fel  si   in ceea ce privese  blogul …am observat  ca   , inafara  de  poze  , explicatii , ingrediente..etc…spun  mult  mai multe . Am impresia  ca produsele mele  se impletesc cu starea  mea .  Sinceritatea  pt  mine  nu este  un  atuu   , din contra un dezavantaj , in ultimul timp am avut  multe  de tras  din cauza  sinceritatii sau  a felului meu  de  a ma expirma   foarte  sincer  si fara  perdea  . Inteleasa  de mine  , dar nu si de altii . De aceeia  ..prefer  sa nu mai scriu pe  blog  , pt  . ca  ..imi este  greu  sa  fiu  stricta  cu mine , sa ma fortez   si sa postez  doar  sapunuri si creme.Nu pot ..tot  timpul  aberez  si scriu si alte  bazaconii …si am zis  mai  bine   nu !  Iubesc ceea ce fac …si  iubesc  cu  pasiune    nu  doar  cu vorbe  scrise . Vad  un chip in sapun acolo unde nu este , ii simt  personalitatea   starea , il visesz ..etc  .  Vedeti , tocmai de aici  nu vreau sa scriu  , pentru a nu m-i se vedea   sufletul  dezbracat  .  Un suflet  dezbracat , vizibil si citit de oricine  , foarte  usor  poate  fi ranit .  Iubesc  ceea ce  fac  enooorm ,  dar sunt  momente  in viata  cand  …chiar  daca  iubesti , renunti …nu ai de ales . Asa si  cu sapunlele  mele  dragi …mi-am zis   asa ,,  imi dau un an ,, . Un an   care   va  fi  hotarator  daca  voi  continua  sau  nu ceea  ce fac .  De  ce  ??  cum ?? nu stiu ….sau poate  stiu  si deja  am invatat sa fiu retinuta  …..poate  starea    de moment …poate  m-am  dedicat    prea  mult  acestui  hoby ..nu stiu  ….va voi  spune  peste  un an  !  :) Pana atunci  , urmariti-ma pe  facebook ..pe breslo …  zi de zi  voi posta    cate  ceva ! Sanatate  multa  si va pup pe suflet !

5 thoughts on “CREMA GOMAJ CU SAMBURI DE CAISE , SAPUNUL MOJITO SI DE CE NU AM MAI SCRIS PE BLOG !

  1. Draga mea ce frumos ai scris,avem atatea lucruri de facut incat este imposibil sa le multumim pe toate.MULTA SANATATE SI SPOR IN TOT CE FACI IN ACEST AN DE HOTARARI.

  2. acum am citit si eu aceste randuri, draga Amalia, si eu sunt asemenea tie, spun ce gandesc si nu-mi plac dramatismele si faptul ca suntem suflete bune de cele mai multe ori ne dezavantajeaza, dar sincer, eu nu as putea sa fiu altfel, falsa, ipocrita, mai bine spun omului in fata ce simt si ce gandesc si cine nu-i de acord cu asta, pierderea lui sa fie….. in ceea ce priveste pasiunea ta, nu vreau sa cred ca vei putea sa iei o decizie atat de radicala, cel putin din punctul meu de vedere, cred ca vei lasa un gol imens, in multe suflete, stiu sigur asta, si sper ca vei continua pentru tine si pentru noi, cei care te iubim si te privim cu admiratie si respect…..restul, cum am mai spus, nu conteaza, cine nu este langa tine in orice moment al vietii, inseamna ca nu este locul lui acolo si mai bine lipsa!! Te pup si te imbratisez cu drag, stiu cat de greu iti este uneori, pentru ca am inceput sa simt si eu asta, dar la o mai mica intensitate decat tine si sper ca in aceste zile cand estei plecata in locuri dragi, sa-ti tragi de acolo forta de a merge mai departe, pentru tine si pentru noi….

Leave a Reply

