SAPUN NATURAL HANDMADE CU GHIMBIR SI CEAI ALB

Aseara  tarziu in noapte  , am facut acest  minuntat sapun…..si credeti ma  , sunt  modesta  :). As  fi  vrut sa va  pun si pozici din timpul  creeatiei , dar  nu  imi este  posibil  in timpul procesului …fiind  singura !  Ceaiul alb l-am facut cu o zi inainte  si l-am lasat peste  noapte  la  infuzat . Mi-a  dat  nitel de furca  , in sensul ca  , a ajuns  foarte  repede    ,, la trace ,, ….v-am spus  , Dl . Ghimbir  , un incapatanat  posesiv  🙂 . Lesi am facut-o  in  circa  60 %  din procentul de apa  ( ceai )  …iar 40  %  a fost  suc de ghimbir ….nu a fost putin deloc :)…… Sucul de ghimbir  l-am adaugat la urma …..iar de aici  totul a fost  mai greu de controlat . In jumatate  de comp. am pus  si pudra  de ghimbir . A iesit  f.f.f  translucid  …si   bineinteles ca nu am avut rabdare  de  l-am si incercat . Este de o spuma  incredibila…desi nu are  nici  24 ore , foarte  catifelat , nu usuca  si mai ales …nu pisca  pielea   hahahahh  😛 .   Ca uleiuri esntiale  am folosit  : ghimbir , lamaie , lemongras , cuisoare . Stiu ca mandria este un pacat  , dar  lasa-ma   Doamne     ..macar  la  acest  sapun  sa  il laud …ca tare  mai merita  🙂 Voi incerca   , in limita  posibilitatilor  sa nu imi lipseasca .  As  putea sa  va  scriu   zeci de randuri  despre  proprietatile  ghimbirului si   a ceaiului alb….dar  nu stiu cati  vor  citi  ….asa ca , gasiti pe   net  proprietatile  celor  2 …..In concluzie  , cuplul  perfect  !!!!O  bucata  va fi 12  ron  de cca 100-110 gr.RSCN4793 RSCN4798 RSCN4800 RSCN4746 RSCN4747 RSCN4802 RSCN4804

5 thoughts on “SAPUN NATURAL HANDMADE CU GHIMBIR SI CEAI ALB

Leave a Reply

