SAPUNURI NATURALE SI PISICI :) !!

Pare aiurea sa vorbesc despre sapunuri in aceste poze , cand vedeta se vede …este domnul Greunceanu si a lui surata .Sigur privirea nu v-i s-a dus pe sapunuri ….dar va iert ca si eu tare greu m-am concentrat . Nu a vrut sa plece de pe pervaz, o fi simtit ca sunt cu lapte de capra . De aceeia la sfarsitul sedintei foto , i-am pus ceva laptic …asa multumire ca m-a insotit ….il puteti vea limpaind in celelalte foto . Nici daca il legam nu statea la toate fotografiile  !!! Cred ca …este decorul perfect pentru un sapun cu lapte de capra ….nu ca ar fi lapte de pisica dar caprita sigur nu imi statea la aceasta foto. Cand ma gandesc ca , la sapunul ,, ADUNATE DIN PRISACA ,, am avut albine , aici pisici ……..inseamna ca suntem pe drumul cel bun. Dar gaaaaaata despre pisici ca a acaparat cam mult  . Cum spunea m sunt in teste cu ceva sapunuri am unul de ras in plan si acestea cu lapte de capra din prima serie de teste …deoarece vor urma si altele . Pana in prezent sant super multumita de ce a iesit si imi confirm gandul de aseara : ,, daca iese fain , am facut prea putin ,,…si culoarea …acel roz fantastic…de cand il caut .  In realitatea sa stiti ca este un roz f.f.f.f fain , avand in vedere ca este 100 % natural .Au iesit foarte fain ambele , cu toate ca cel cu perla a fost ,, super chinuit ,, …Niste ,, ROSALINDE ,,, perfecte spun eu , niste cochete , care greu s-au hotarat cu ce haine sa se imbrace …..si miroase supeeerr …ma mir pentru ca nu am folosit ceva floral , zic eu , si totusi asa imi pare ca miroase  Asa ca , dati-mi de stire daca va plac ROSALINDELE ….aaaaa si era sa uit si Greunceanu , bineinteles….hai va pup ca iar imi pleaca mintea …si doar ce s-a incheiat sorcova !!!!!DSC01675 DSC01687 DSC01695 DSC01699 DSC01717 DSC01720 DSC01740

2 thoughts on “SAPUNURI NATURALE SI PISICI :) !!

Leave a Reply

