SAPUN NATURAL CU SAMPANIE SI RAVASE !!

SAPUN NATURAL CU SAMPANIE SI RAVASE ____ este ultimul sapun dedicat sarbatorilor de iarna , in special Anului Nou . Contine un mesaj catre cei dragi …si am incercat ca acest mesaj sa se potriveasca oricui ii este dedicat . Imi place enorm cum a iesit …asa elegant . Clinchetul clopotelului din interior ureaza un gand bun , zic eu …pt noul an .I-am facut o mica gaura in interior unde am pus ravasul , culoarea este data doar de sampania roz ( ca multe bule a mai avut ) …contine : unturi si uleiuri vegetale saponificate ( masline , cocos , palmier , ricin , cacao) sampanie , ulei esential de cuisoare si anason . Din pacate nu stiu cum miroase sa descriu …din vina unei raceli ingrozitoare pe care o am . Sapunele sunt taiate undeva la 170 gr . Dupa uscare sigur vor avea 150 gr . Cine doreste sa ma anunte va rog , doar pe privat , deoarece o mare parte din el este deja promis . Cu acest sapunel inchei…. cu o urare care este mentionata si pe etichDSC00849eta : ,, AmelyS va ureaza un an nou , cu trup si suflet sanatos !!!

Leave a Reply

