SAPUN NATURAL CU SCORTISOARA SI PORTOCALA !

Cred ca i s-ar potrivi de fapt  INGANFATUL …:)  …nu stiu de ce am impresia ca este lipsit de modestie , cu nasul pe sus si foarte incapatanat ..Are si de ce   ..deoarece il are ca partener pe  dl.  Scortisoara …si asta de altfel  un tupeist  , s-au pus pe saraca  Portocala , o firava  citrica  ..sa o ingenuncheze .Asa si este   ..citricele  dispar in timp ca si miros ..precum nimfele , acoperite  , acaparate de cei mai puternici . Asa o fi si in viata  ??  …Astazi deraiez un pic de la subiect …ei fie…un pic mai mult  hihihiih !  Eu nu suport de fat scortisoara …pur si simplu nu imi place , dar acest sapunel   tare mi-a intrat la sufletel …si ii prevad un  viitor stralucit …parerea  mea de ,, mama,, !!!  🙂 ..Aseara cand l-am facut nu prea eram deacord cu asta ..deoarece am avut ceva de furca cu el …si ca sa fie totul din plin , mi-am mai umplut si toata casa cu tapioca …:(…dar l-am iertat pt. felul cum s-a ,, gatit ,, astazi .Ca si ingrediente  am folosit  : unturi  si uleiuri saponificate de masline , unt de cacao dark , cocos , palmier ,ricin , unt de cacao ,shea ,  pudra de scortisoara , ulei de catina   , ulei esential   pur de scortisoara si portocala.  Decorul este  facut  din spirale din sapunul ciocolata si menta si bilute de tapioca .  Eu zic ca este tare dragalas…voi??DSC00204 DSC00212 DSC00216 DSC00222 DSC00226

2 thoughts on “SAPUN NATURAL CU SCORTISOARA SI PORTOCALA !

Leave a Reply

