DUPA NAMOL , LA TECHIRGHIOL …!!

Am cutat de zor namol de Techirgiol in farmacii  pentru  pretiosul meu sapun  ANTIACNEIC  CU NAMOL   SI LAPTE DE CAPRA   si nu am gasit …poate asa a fost sa fie , orice lucru eu l-am obtinut mai dificil …Ce si-o fi zis el  , namolul   :,,  la doi pasi   de tine si tu vrei sa ma cumperi din farmacii ??,,  Asa ca m-am dus sa il iau de acolo de la mama lui ..cam jumatate de ora de mers  pe autostrada…  Am ajuns acolo ,  m-am zbuciumat ici si colea   dupa vestitul ,, aur negru,, Pana la urma am gasit sa cumpar de la Sanatoriu  de la ,, Baile Reci,, ..un domn din interior de acolo a fost dragut sa ma serveasca. S-a mirat foarte tare cand a auzit ca vreau sa il folosesc pt sapun:  – ,,Pai  si nu miroase ?  ,  cand mai veniti  sa imi aduceti si mie o bucata ,,zis-a el !!  Am luat un bidon bun   si ca sa il probez sa vad daca este din ala bun ( parca stiam eu de ala rau  🙂   )  m-am si uns la   genunchi , coate si alte alea…deh’  poate  oi  intineri si eu ……apoi   o tara de balaceala   in lac  si pe-aici   iti e drumul  .  Proprietetile   namolului de Techirghiol   pentru ten  …ca aici de el e vorba  , puteti afla daca dati o simpla cautare pe Google..   Ajunsa acasa , nu puteam sa inchei   ziua fara o  saramura de peste facuta ca la mama  ei , invatata de la o doamna  din Tulcea , cu peste de tot felul , ceapa coapta , ardei tipatori  ,  jucausii catei de usturoi si alte , alte mirodenii.  Cand veniti in vizita , anuntati-ma cu 2 zile inainte si va pregatesc o saramura  de  peste ..de n-ai intalnit   🙂 DSC08610 DSC08620

8 thoughts on “DUPA NAMOL , LA TECHIRGHIOL …!!

  1. Vai, ce aventura, dar abia astept sa ti vad sapunelul cu namol!
    Eu patisem la fel anul trecut, venisem in Ro tare bucuroasa sa iau namol, dar nu am gasit la nici o farmacie/plafar/magazin bio. Pana la urma am comandat de pe net din ala de la Marea Moarta. 🙂

  2. Nămolul cu peripeții 😛 Sper că ai nimerit din acela bun.Eu am cumpărat din 2 Mai o sticlă și m-am dat pe câteva zone de pe corp. Mi s-a iritat pielea groaznic și m-am umplut de bube :(Am zis că nu-mi mai trebuie!

  3. Hehe,namol din asta bun am luat si eu direct de la Techirghiol cu care am tratat cu succes acneea juvenila severa a fetei mele.Nu ma zic de genunchii mei scartaitori 😀 Spor la sapunarit Amalia,imi plac creatiile tale.

    • Multumesc draga mea , aceleasi ganduri am si eu …si pt . acnee si pentru genunchiasi mei …foarte scartaitori. Am luat mai lult namol si am luat si apa din lac in bidoane ..sa mai profit de soarele asta si sa fac nsite cure cu namol , la mine in gradinita , nici ca se poate mai rustic 🙂

Leave a Reply

