SAPUN NATURAL CU ARGILA ALBASTRA DE RACIU

Ce am mai facut de ieri pana astazi  ??  De toate si nimic  …. 🙂  Poate unora l-i se pare ca ma laud ……daca am cu ce  !  ar trebui sa raspund !!!  🙂 .  Am facut un sapun  deosebit spun eu , parca ar semana cu Marea ce-a involburata  . In ultimul timp ne-a  umflat vantul in toate gaurile  🙂 …bine ca a fost doar el  🙂  !!!  Ce am mai facut ,  mi-am actualizat depozitul de lapte de caprita 100 % natural , din ala bun si gras , sa lase pielea precum a Cleopatrei  hidratata , nu din ala din comert    🙂  .Am gasit la un  cioban care avea numai capre …..am umplut 24 de pungi de gheata  cu el  si asta este doar inceputul , ca mi-ar ajunge doar pe o masea  |!! Am oprit nitel pentru viitorul sapunel , care se v-a concretiza foarte curand . Dar sa revenim la oile sau caprele noastre …vorba vine …sa spunem ceva si despre sapun , ca doar el este vedeta nu laptele  de capra…acum . Contine  :   unturi si uleiuri saponificate de masline , palmier , cacao , ricin , cocos, shea, argila albastra de Raciu unde se vede culoarea gri , alkanet simplu si in combinatie cu pudra de indigo …inmiresmat cu un cocteil  de uleiuri esentiale  , dintre care cel mai predominant  acum se simte scortisoara ..divin .Nu stiu  daca  am eu o problema sau o iau razna  🙂  dar m-i se pare ca acest sapun are ceva aparte …nu stiu , este de o finete incredibila …doar tot eu le-am facut si pe celelalte  …dar asta  are ceva a lui …Poate energia pe care i-am atribuit-o in timp ce il faceam , dispozitia , nu stiu ….stiu par aberatii  , dar sunt aberatiile mele , nu ??  Va pup pe suflet DSC08426 DSC08428 DSC08429 DSC08436 DSC08442 DSC08406 DSC08407 DSC08404 DSC08405 DSC08419 DSC08421

4 thoughts on “SAPUN NATURAL CU ARGILA ALBASTRA DE RACIU

  1. daca n-ar trebui multa stiinta si talent, sigur m-as apuca, daca vezi tutoriale pe net zici, vai, ce usor e sa faci sapun dar sunt constienta ca trebuie sa citesti muuult pana sa te apuci, mai dam gres si la bucatareala, dar apoi aici unde-i vorba de chimie……daca m-as apuca, singura reteta pe care as face-o ar fi cea de melt&pour ca acolo-i mult mai simplu ca ai baza de sapun, dar nu am incredere ca bazele de sapun pe care le gasesti in Romania sunt 100% din produse naturale! asa ca ca ma limitez la a admira si testa minunatiile pe care le gasesc gata facute, dichisite cu de toate si perfecte pentru trup si suflet! te pup si eu si astept cu nerabdare urmatoarea ,,vedeta,,!

    • draga mea mare stinta nu este , cat despre talent ..frumos este ce iti place tie , nu conteaza …eu primadata am turnat in cutii de iaurt si cutii de pantofi , iar in cutiile de iaurt s-au lipit foarte tare , si aratau ca niste aratari…dar ce conta , in alcel moment ara cel mai frumos sapun facut de mine…pt ca , era al meu . De greu nu este greu , ai vazut ca s-a inmultit Romania acum cu fete care fac fac sapun …sas il faci si bine asta este alta treaba..Singura stiinta este sa repeti mereu ..facan-d iti dai seama de la tura la tura daca gresesti sau nu . Eu personal am facut un an si jumatate , pentru mine personal , fara postari si vanzari..apoi cand am crezut eu ca este super bine …m-am lansat ,, Nu sunt deacord cu acela turnat..se folosesc unele ingrediente cu care eu nu sunt deacord….ORI SUNTEM NATURALI ORI NU MAI SUNTEM .. Daca te vei hotarai vreodata sa incerci metoda pe care o fac , cu mult drag te ajut 🙂 din ceeia ce stiu . Imi place sa cred ca , inca mai am de invatat ….nu suport persoanale care se cred perfecte si cred ca stiu totul si nu mai au nimic de invatat de la viata ….nu in sapunarit .pupici

Leave a Reply

