,, STRUMFY,,__SAPUN NATURAL PENTRU COPII

Cum se golise stocul pentru copilasi , am mai turnat un rand ….Fluturasi , albinute, masinute , fetite , trenulet ,   pisicute , libelule ……personaje din povesti ( alba-ca -zapada   si printul ) ..si alte cate si mai cate  formite . Sunt micute si dragalase , facute special pentru manutele lor mici si special pentru pielea lor delicata .Contine : unturi si uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier , ricin , cacao si un amestec  super   hidratant de :  shea , ulei de musetel si catina . Asa cum probabil v-am obisnuit ( pe unii  🙂   )  , cele pentru copii nu contin ulei esential . Daca se doreste cu ulei esential , este de unde alege….Am destul cu ulei  esential , acestea le prefer  fara . Imi  place foarte mult puritatea lor ,  exact ca sufletele celor mici…curate si sincere !!Se spune ca , cel mai mare critic este copilul…pe el sa il intrebi daca un lucru este bine facut sau nu. Am turnat si 2 bostanei , voi face si cu pasta de dovleac  , dar dupa ce v-a cadea bruma…asa se spune ca , atunci sunt buni …..Iubesc    Toamna  cu toata fiinta mea …imi plac  frunzelor , imi place vremea rea , sau uneori chiar ,, turbata ,, imi place ploaia , mirosul fructelor coapte …toate imi dau o liniste  interioara , pe care nu mi-o da alt anotimp …de asta  o IUBESC !  Imi amintesc de  anotimpul acesta cand mergeam la bunici . Cerdacul era plin de porumb , de nu mai aveau baietii pe unde calca cand veneau sa n-e ia la bal….Dehhh’ asa  era inainte …nu n-e dadea voie bunicutii sa  iesim  din casa , pana nu venea cineva sa n-e ia …si atunci sa te tii   intrebarii ,, dar a  cui este ??  ,, …aaaa  alu’  cutare si cutare ….ce vremuri !!!   Iar cas’ cea mare  gemea de   mirosul fructelor puse pe la geamuri : gutui  pufoase  si  parfumate , mere  intregi sau  puse felii … felii  pe ata pentru compotu  din  vremea    geroasa   …nu mai vorbesc de perele de toamna care le punea  bunicul in capita cu fan si le scotea  cand isi facea de cap Doamna  Iarna.Iar strugurii , cei mai sanatosi , ii rupea cu tot cu cordite  si ii agata la grinda  cea verde ,,   -Cand v-o  fi dor ! ,,  spunea el . ….ce  vremuri  !!!!    Asa  era  Toamna  pe vremea mea !Uite ca iar cad in butoiul  cu melancolie .. mi-a stranit-o   2 sapunele  cu forma  de dovleac  🙂  …..bostani   pe care ii mancam  cand era la buni  , copti in rula in vremurile geroase , cocotati pe  pitca buniilor   !!  Scuzati-mi scrisul , greselile de exprimare , de ortografie  , dar sincer nu imi pasa….ma intereseaza  ,,   interiorul ,,  sa fie curat . Va pup pe suflet  !DSC08340 DSC08341 DSC08345 DSC08350 DSC08351 DSC08360 DSC08362 DSC08367 DSC08368 DSC08320 DSC08333 DSC08339 DSC08319 DSC08398 DSC08371 DSC08375 DSC08378 DSC08379 DSC08381 DSC08385

2 thoughts on “,, STRUMFY,,__SAPUN NATURAL PENTRU COPII

    • da , ce vremuri ..draga mea …copii din ziua de astazi au cu toate alte preucupari..s-au schimbat timpurile si prioritatile…of of of 🙂 In ceeia ce priveste ,, astea mici , sapunelele,, daaaaaaaaaaa sunt foarte apreciate de cei mici , le fac de foarte mult timp si pot spune ca mereu ma prinde pe ,, picior gresit,, si raman fara . Te pup si o zi frumoasa !!

Leave a Reply

