SAPUN NATURAL CU MAC SI ULEI DE CATINA – EXFOLIANT !

Chiar daca nu m-am simtit prea bine in ultimul timp  , de sapunarit nu ma las.   Nu am cum …imi curge  prin vene aceasta indeletnicire. …Am avut de-a lungul timpului  multe   indeletniciri , dar asa apriga  ca aceasta din urma  , niciodata ….am pictat , crosetat , gradinarit …etc  , etc dar nu imi pot da seama de ce la sapunarit nu ma pot opri  nici cand nu imi este bine ….si raspunsul il dau tot eu……   SAPUNARITUL  DA DEPENDENTA ,, …in fine …..Sa va spun ce contine acest sapun minunat   : unturi si uleiuri saponificate de masline , cocos , palmier , fl. soarelui , unt de cacao, ricin , ulei esential de fenicul si anason si bineinteles uleiul de catina si semintele de mac . Sunt diferite categorii de persoane care prefera   diferite exfoliante , altii deloc …unii vor mai blande cum este cel cu tarate , altii  prefera o ,, jumuleala ,,  mai puternica   cum este cel cu lufa , cafea , mac , ovaz ….  Va pup pe suflet    !DSC08257 DSC08259 DSC08263 DSC08267 DSC08304 DSC08305 DSC08306 DSC08307

2 thoughts on “SAPUN NATURAL CU MAC SI ULEI DE CATINA – EXFOLIANT !

Leave a Reply

