SAPUN NATURAL CU CIOCOLATA SI MENTA

,, Candva am fost intrebat cati preieteni buni am si am inceput in naivitatea mea sa enumar zeci de nume pana cand cel care a intrebat m-a oprit si mi-a zis :— Prietenii adevarati rareori depasesc degetele de la o mana ! ,,                                                                                                  Moise D.                                                                                                                                                                                                                                                                                         Astazi , o noutate in BACANIA mea , un SAPUN PENTRU PRIETENI….daca pana acum nu ii puteam numara nici pe degetele de la o mana , acum ii simt , sunt langa mine ….si culmea nu asteapta nimic in schimb !!! CIOCOLATA SI MENTA este un sapun super fitzos …numele este o surpriza , o sa il aflati cand ii voi face eticheta . Este facut cu unt de cacao dark , plin de masa de cacao cum se vede in imagine , nu este cu ciocolata din comert .fire usoare , racoritoare de menta impletita cu spirulina si pudra de grau verde si inmiresmat asa cum banuiti , cu ulei esential de menta . Abia m-am abtinut sa nu imi infing dintii in el . Va pup pe suflet si multumesc prietenilor din viata mea  !!!   C ontine :  unt de cacao dark , cocos , palmier , masline , ricin , fl.soarelui  , spirulina , pudra de grau verde , ulei esential de menta !!!DSC08190 DSC08198 DSC08200 DSC08204 DSC08212 DSC08223

4 thoughts on “SAPUN NATURAL CU CIOCOLATA SI MENTA

Leave a Reply

