SENSIBIL_ SAPUN NATURAL PT. PERS. SENSIBILE , BEBELUSI SI INTIM

Tare imi este drag acest sapunel , atat de fin , simplu  dar foarte valoros . Initial am vrut sa ii pun numele ,, DIPLOMAT ,, pentru ca sa se poarta cu piele , foarte diplomat si seamana cu o prajitura cu acest nume , care era cu frisca si portocale…  SENSIBIL  , este un sapun pentru toata lumea de la kmic la mare : bebelusi , femei insarcinata ( normal   🙂     )  , persoane alergice , cele care nu  agreeaza nici un fel de ulei esential si nu in ultimul rand un delicat  INTIM .Contine   : unturi si uleiuri  saponificate de masline, cocos, palmier , cacao , ricin , fl. soarelui,  catina , mult shea si  pretiosul macerat de galbenele, care este atat de delicat cu pielea .Nu contine ulei esential   si nu ma asteptam chiar sa imi placa mai mult decat unul cu ulei esential .Face o sp[uma foarte bigat , cremoasa de parca te-ai unge cu crema nu sapuni!!!!   Dar astea nu trebuie sa le spun eu , ramane sa il incercati si sa imi dati sau nu dreptate  . Va pup  pe suflet !!!!DSC06791 DSC06794 DSC06795 DSC06796 DSC06802 DSC06805 DSC06821 DSC06822 DSC06824

Leave a Reply

