,, FAGUREL,, _SAPUN NATURAL HANDMADE CU LAPTE, MIERE SI CATINA

Astazi a luat ,, nastere,, un alt sapunel , care v-a face parte de acum din gama AmelyS.   Presimt inca de la inceputuri daca un sapunel v-a fi sau nu indragit  si credeti-ma , acesta v-a  fi cu siguranta.Voi incerca sa nu imi lipseasca din stoc.Cred ca este singurul sapunel  in  care mi-as fi dorit sa imi  infing dintii , nu stiu de ce imi lasa apa in gura…Foarte cremos    ,,Fagurel  ,,  asta , data   viitoatre  sper sa ii aduc si un fratior mierii , adica si un strop de propolis…..v-om vedea. Acesta are in compozitia lui , urmatoarele :  unturilsi uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, cacao, shea,ricin,ulei de catina, lapte ,miere de albine la greu ca este un dulce si la propriu si la figurat  si inmiresmat cu fenicul , melisa si patchouli.  Va las sa va delectati cu cateva pozici… ..sa imi spuneti daca va plac!!!!DSC06360DSC06361DSC06369DSC06339DSC06340DSC06341

Leave a Reply

