SEMNEZ CONDICA !!!

Nu stiu de ce am simtit nevoia sa semnez in condica  , prezenta mea. Poate unde am fost toata ziua singurica si am lucrat de zor …in fine….Ce am facut astazi ??  Stiu ca nu intereseaza pe nimeni , dar este un fel de jurnal online , unde chiar nu dau socoteala nimanui !!!!!!  🙂  Astazi am facut un sapun …SORINA … din nou  , pentru ca , se pare ca place tare mult .De data aceasta am turnat si in noile formite ,   nu numai in formele de lemn.  Cu  toate ca stiu cum v-a iesi , pt ca l-am mai facut , abia astept dimineata  sa il scot din forme …!!!!Tare imi place acest sapun si mai ales , valoarea simplitatii lui .Si uite ca am mai facut si ceva de mancare , …ca sa vezi ca nu fac numai  sapun…Erau mereu intrebari …,, dar tu nu ai mai facut din aia , …dar din  aia cand faci,,  !!!  pofte de ale baietilor .  🙂 Am facut niste gogosi , scoverzi …spuneti-le cum doriti , umplute cu branza , ceapa verde si marar ..un deliciu !!!!!!!!!!!  🙂 Am halit 3 pe nerasuflate , zicandu-mi ca nu poate sa imi fie mai rau decat imi este    !!!! 🙂  Si le-am inecat , ca sa zic asa intr-un pahar de apa minerala cu sirop de visine facut in casa …..  ..furaciune de la ,, preparatele,, sotului pentru visinata .Pana   se insereaza   este cale lunga si mai am si altele programate …ce sa-i faci harnica rau  astazi !!!!  Va pup pe sufletel si   semnati si voi condica cu un   ..PREZENT ,, !!!!DSC06198 DSC06203 DSC06204 DSC06206ASTEA SUNT DOAR CATEVA , ..PT. CA LE FACUI UN LIGHEAN MARE SA SE SATURE  🙂  !!!!!!!!

2 thoughts on “SEMNEZ CONDICA !!!

Leave a Reply

