,, OLIVIAN ,, din nou

Ce am mai facut  in ultimul timp ???  Nu mi-ar ajuge blogul sa povestesc . Cateva ture prin gradina , plantute , rasaduri , rosii , mancare  , drumuri Constanta , iar gradina , iar drumuri , …bla  . bla ..bla. Cel mai mult ma oboseste drumul cu masina ……….dar sa revin la sapuneala . Am facut din nou ,, OLIVIAN-UL ,,  sapunul cu 70 % ulei de masline , pentru ca , se pare ca a placut tare mult. Si cum am eu un obicei , ce fac nou dau cam jumatate din el cadouri …deh”  pentru teste si sa m-i se spuna ce le place si ce nu . Iar despre  Monseniorul  OLIVIAN , numai cuvinte de lauda …nu ca ar fi altfel despre altele. Doamne cum ma laud chiar in saptamana mare . Gata nu mai vorbesc , va pun doar pozici !!!!!!!!DSC05001 DSC05009 DSC05018 DSC05019 DSC05020 DSC05023 DSC05024 DSC05031 DSC05033 DSC05035Si un suc de morcov pentru   sapunul ,, MORCOVEL ,, !!!!!!!

4 thoughts on “,, OLIVIAN ,, din nou

  1. Tare frumusel, Amalia! Daca as fi mai aproape, ti as fi zis sa mi lasi si mie o bucata, ca eu inca nu am apucat sa l fac 🙂
    E superba poza cu sapunelele in iarba( cu formele dedesubt).
    Felicitari si multa bafta cu ‘morcovelul’
    🙂

Leave a Reply

