HIDROLAT DE LILIAC

Astazi am avut si am multa treaba , dar asa ma mananca pe mine mereu ca pe Zambilica si am dorit sa probez oala pentru plantute. Jumulii micutul meu liliac , mai dadu-i iama prim vecini cu milogeala , si reusii sa strang un brat bun , deh’  sa se umple oala , sa mergem plin pe plin. L-am curatat frumusel si la oala cu el .Mi-a fost o tara mila dar  de’ arta cere sacrificii .Nu va spun ca , atat timp cat a durat ,, nasterea ,, lui nu am mai facut nimic , m-am invartit numai ple linga oala . De iesit a iesit cam 120 gr. de hidrolat , care chiar nu miroase a liliac , miroase a crud , a verde ( asta daca culoarea verde are miros  🙂   ) intelegeti  voi ce am vrut sa spun. De placut mi-a placut modalitatea de al face , pt ca nu am umplut casa de abur , si chiar tot procesul s-a petrecut in interiorul ei . Intrebarea mea intrebatoare , este :  asa culoare trebuie sa aiba ? . Are culoarea ,, vantului turbat ,, cu nitcaiva bleu marin.Se vede prin el cateva picaturi parca ar fi ulei , probabil uleiul esential din planta. M-am uita si pe net si ce ape florale am vazut , toate sunt foarte deschise la culoare , precum apa. Distilarea la mine s-a produs numai pe abur , dar habar nu am daca asa trebuie sa fie si sa miroase. Daca as picura in el cateva picaturi de ulei esential de liliac  , ar fi ceva …dar nu n-e permitem   🙂 . Ma poate lamuri cineva   in ceeia ce priveste culoarea , mirosul …etc ?????????  Eu una abia astept trandafirii , galbenelele, musetelul …etc  sa ii bag sub capac  !!!!!!  Apropo …am inteles ca hidrolatul de liliac este indicat tenului  acneic …  🙂  Va pup pe sufletel !!!!!!!DSC04981 DSC04982 DSC04983 DSC04984 DSC04987 DSC04988 DSC04997

3 thoughts on “HIDROLAT DE LILIAC

  1. Eu cred ca trebuia sa pui doar florile fara tulpinile alea mici verzi, sa fii intors capacul invers si cand incepea sa fiarba apa sa fii pus gheata deasupra astfel sa ajuti procesul de condensare a vaporiilor si asa iti iesea si mai mult si mai clar. Bafta data viitoare 🙂

Leave a Reply

