,,ROSE MARY ,,

Va prezint noul membru , care cred eu ca se va afla mai mereu   pe rafturile mele. Nu m-i s-a intimplat niicodata sa visez numele unui sapun. Sa visez retete  si ca fac intr-una,, jarje,, de sapun da  , dar nume  …..Acum doua sau trei  saptamani am visat intr-o nopate ca imi suna in minte un nume ,, ROSE  MARY  , ROSE MARY ….ETC   ETC…uite asa toata noaptea de am zis ca o iau razna …A doua zi dimineata   , mi-am dat seama ca nu poate fi decat numele urmatorului ,, membru,, Si dupa cum se defineste singur , nu putea fi decat cu trandafiri …ca doar nu puneam numele ROSE MARY  unui sapun cu spirulina si menta ..:) .M-am tot gandit de unde si pana unde acest nume in neuronii mei   ! …nu am pe nimeni in familie , nu prietene…..Singura concluzie …Madam Rose Mary , s-a dorit creeata si aintrat in mintea mea sa ma zapaceasca  si nu s-a lasat pana nu i-am dat ,, viata,,  Asai ca v-i se pare ca am luat-o razna  ????????   hihihihihi  de la sapun m-i se trage ….In combinatia lui au intrat uleiurile si unturile obisnuite cu care v-am invatat : cocos, masline ,  palmier , ricin , shea,  ulei esential de  geranium si ylang -ylang ……Miroase   demential  , nu stiu cat timp isi v-a pastra  mirosul , voi vedea in timp  !!!!!!!!DSC04843 DSC04847 DSC04849 DSC04852 DSC04860 DSC04870 DSC04874 mary rose new rose-mary-roseAceste 2 imagini cu trandafiri , sa va incante restul de primavara …cam acra pentru mine , de la vanturile astea disperate de prin Dobrogea. Am cautat  si am gasit un trandafir cu acest nume care se numeste  ,, ROSE MARY ,,  si este exact genul de trandafiri care imi plac mie , vechi  si englezesti  ….. deci……urmatorul membru si in gradina …sper 🙂

2 thoughts on “,,ROSE MARY ,,

  1. Foarte frumoase sapunelele ,de geranium sunt indragostita ,dar ce pacat ca este scump si nu putem sa il folosim prea des.Trandafirul seamana cu acela de dulceata,sau ma insel eu?

Leave a Reply

