,, REVIV ,, SAPUN CU UNT DE SHEA, PUDRA DE GRAU VERDE SI ULEI DE CATINA

Primavara si toamna sunt anotimpurile mele preferate. In toamna am facut un sapun asa mai nostalgic iar acum m-am gandit ca la o  renastere a vremii ,a  plantelor …etc sa speram ca a fost ultimul zvac al iernii…  Cum vad eu modelul din sapun ????  Ce este cu verde  , parca ar fi lanurile de grau  ce se bucura sub galbenul insoarit al uleiului de catina….  Probabil majoritatea sapunarilor  asa vad …adica cate ceva in sapunurile lor ..asata inseamna dependenta   si asa halucinatii iti da !!!  Nu  sunteti deacord? Cati nu a-ti avut ,, halucinatii  spumoase ,,??        ,,Reviv ,, este un sapun foarte hidratant ce contine : unt de shea, cacao , palmier, cocos, ricin,masline , pudra organica de grau verde  , ulei  de catina,ulei esential de menta,anason,melisa.Miroase foarte bine      ,, a viata,, (  pentru mine viata are miros, diminetile , serile ….toate au un miros specific …stiu ca par ,, loka,, dar pt . mine asa e ).Sunt mirosuri pe care le-am mai intilnit in copilarie  si care ma urmaresc de atunci ……Hai ca ma abat de la subiect si cine stie ce porumbei imi mai ies din gura. Va pup pe suflet si o primavara frumoasa !!DSC04454 DSC04460 DSC04462 DSC04463 DSC04396 DSC04399 DSC04403 DSC04406 DSC04411 DSC04413 DSC04416 DSC04417 DSC04421 DSC04427 DSC04428 DSC04433 DSC04440 DSC04441

5 thoughts on “,, REVIV ,, SAPUN CU UNT DE SHEA, PUDRA DE GRAU VERDE SI ULEI DE CATINA

    • stiam !!!!!! dar uite ca la metoda asta nu avui rabdareeeeeeeeee…derulez din nou luni sau marti cu ingredientul principal,, rabdarea ,, !!! tre’sa invat ..multumesc tare mult de sfaturi Gabi !! 🙂

  1. Da! L-am admirat si pe facebook, culori perfect combinate, spirale frumoase, nici prea mult nici prea putin… Sa ai spor in continuare! 🙂

Leave a Reply

