,,ANGEL,, SAPUN HIDRATANT ( din nou )

Am vrut sa probez formele de la  Natalia   si am revenit cu un sapun hidratant ,   o reteta putin modificata …de fapt  , tot timpul modific cate ceva …nu am stare.Insa la aceasta  mi-am promis mie insami sa nu mai modific nimic  runda urmatoare …….. Dar asa drag ca acesta ,  imi mai este cel cu argan si avocado ….la fel si-a mentinut o ,, sticlosenie,, fantastica. Este foarte transparent  si sincer nu iti vine sa il atinge pentru a nu lasa amprente si a-i strica luciu. Tare imi mai plac sapunelele trecute prin faza de gel . …am facut o data si fara sa treaca prin faza de gel dar singer nu as mai repeta aceasta experienta, …nu stiu parca nu este complet parca ii lipseste ceva. In fine …la acesta am pus  : cocos, palmier,masline, ricin,f.soarelui ,cacao.imiresmat cu ylang-ylang, salvie si busuioc.   Mai am de probat   formele cu pisicute dar la o reteta pt. copilasi….multumesc Natalia nici nu stii ce bucurie mi-ai facut  , te puuuuuuuuuup….. Si acum poziciDSC04167 DSC04177 DSC04178 DSC04183 DSC04188 DSC04189 DSC04191 DSC04195 DSC04200 DSC04201 DSC04202 DSC04204 DSC04205 DSC04208 DSC04212 DSC04215

7 thoughts on “,,ANGEL,, SAPUN HIDRATANT ( din nou )

    • da , dupa ce mi-am strofocat creierii ,, cu ce sa il fac , cu ce sa il fac ,, l-am facut simplu si ata de mult mi-a placut delicatul asta ca am mai facut o tura in seara aceasta si tot asa simplu …asta ca sa fie ,,am cam multe bucati facute in lemn si nu mai aveam cu forme ….pup

Leave a Reply

