SAPUNURILE NATALIEI !!!!!!!!!

Natalia este o amica in ale sapunaritului ce locuieste in  Belgia . Aseara am primit un colet de la ea. Indiferent   cu ce cuvinte as incerca sa descriu senzatia la desfacerea pachetului , sunt prea mici. Ma-m bucurat precum un copil de darurile primite   …si nu au fost putine . Nu reuseam sa sfasii hartia pentru a ajunge mai repede in interior si  WAUUU  , ce de-a daruri  …minunatele sapunele , forme de silicon , pudre   fel de fel ca trebuie sa ma documentez bine  cu ce ,, se mananca,, alea.DSC04122Acestea sunt cele 3 sapunele primite  … voi explica pe rand despre ele si mai ales ingredientele lor.DSC04129DSC04132mie acestuia imi place sa ii zic ,, sahistul ,,  nu stiu asa mi-a venit , este tare , tare dragalas , l-am si probat ….minunat.Contine  uleiuri de :  struguri,cocos,palmier,fl.soarelui,masline,migdale,shea , lapte de caprita, pudra de cutcuma, uleie sential de mandarin partea  mai deschisa la culoare . Face spuma faina , imi place tare mult si duritatea lui , ce sa mai  …se reprezinta singur , nu are nevoie de explicatii.Cel cu pamblica verde  , dragutelul de el contine : cocos,ricin , shea,palmier,arahide.masline,ulei esential de tamaine, smirna , spudra de cacao .Imi place coombinatia aceasta de uleiuri si se si stie beneficiile lor pentru pile.DSC04124Acesta cu pamblica alba este facut cu  PUDRA DE OREZ ROSU  ..contine sturguri , canola,masline , ricin,shea , palmier, migdaleulei esential de ylang ylang si litsea cubeba si bineinteles pudra de orez rosu pentru un ten mistic . Numai bunatatii  in sapunurile Nataliei !!!!!!!!!!DSC04125Si ce bucurie  cand am vazut formele de silicon , chiaracum pregatesc o compozitie sa le si testez…vorbele Nataliei ,, ce mi-ar place mie sa primesc ,, . Nu  am primit niciodata atat de multe daruri si cel putin nu intr-un pachet …Asa pachete pompoase mai primeam de la bunici si alea constau  in branza , smaintana si alea , alea………DSC04136DSC04137Pudra de castravete ,  de alkanet , o pudra speciala pentru par   si piele sensibila   ca m-i se rupe limba in gura la pronuntie,,bhringaraj,,  urucum, fucus,argila din Maroc ,Rhassael…nici nu stiu daca am scris corect aceste pudre…dar ce conteaza!!!!  important este ca le-am primit si tare ma voi mai delecta cu ele. Multumesc din suflet Nataliei pentru maretia suletului ei   🙂DSC04138DSC04139Iar aici este cutia cu bombonele  belgiene pe care am primit-o…nu va spun ce scandal aseara in casa de la ele , parca nu mai vazuse fiimiu bombone. El o ascundea de mine , cand o gaseam o ascundeam eu de el …sa te fi facut pe la ceam era de rasu -plansu ….in rest ce sa va mai spun  am ramas f.f.f.placut surprinsa de absoult tot ce am primit de la draga  de ea , Natalia.Fiecare    isi are  locul in sufletul meu .!!!DSC04143DSC04123Multumesc Natalia   si surorii tale  ca daca nu era ea era mai dificil ….si cine stie poate iti voi reintoarece cadoul cu vreun sapunel care sa contina ingredientele trimise de tine . Tot binele din lume tie si alor tai , te pup pe suflet , Amalia !!!!!!!!!!

8 thoughts on “SAPUNURILE NATALIEI !!!!!!!!!

  1. Dragele mele Amalia si Natalia m-am gandit ce sa scriu eu aici despre voi si pt. voi,despre munca voastra si felul vostru de a fi si singurul cuvant care mi-a venit in minte valabil in dreptul fiecaruia este -daruirea- gest care cu greu il mai gasesti astazi la oameni.
    Traim totusi timpuri in care suntem asaltati sa fim altfel decat am fost creati sa fim si cand gasesti un om deosebit intre oameni nu ai cum sa nu il remarci. Fiecare din voi ati facut gesturi deosebite pt. mine care nu vreau sa le mentionez aici,ci doar sa va multumesc si sa admir faptul ca mai sunt oameni de bine presarati pe aici ,pe colo, ca mireasma placuta a florilor de primavara.

    • Mersi mult Gabi , da asa este f.f.f.f. frumoase daruri si cred ca orice sapunar si le-ar dori , eheee de mult sete ciocolata ,, oale si ulcele,, te pup si numai bine !!!!!!!!!!!

  2. Amalia, iti multumesc pt cuvintele frumoase scrise aici! Sa te bucuri de putinul trimis asa cum m am bucurat eu de toate cele trimise de tine!
    Multumesc si fetelor pt caldura pe care am simtit o in cuvintele lor!
    Natalia

Leave a Reply

