Sapun ,, Castile ,, !!!!!!!!

In sfarsit am facut si eu un ,, castile , de f.f.f. mult timp progamat. Este   gandit pt a fi foarte hidratant , cu o curatare delicata si o spuma pe masura .  In asteptarea lui ,, Hope,, m-am delectat cu altceva. In interior nu are nici un model …abia m-am abtinut , iar deasupa am vrut sa fac de fapt cateva boabe de masline cu frunzulite verzi. Toate bune si frumoase cand mi-am dat seama ca nu imi ajungea spirulina cu care aveam de gand sa fac frunzulitele…cred eu de un verde mai intens ..asa ca am adaugat argila verde. Am punctat ,, maslinele,, si cred ca avenit furtuna intre timp prin livada de ,, maslini,,  . de sunt crengile asa de incurcate 🙂  Glumesc , am facut multa , multa compozitie si mi-a fost tare greu singurica  iar cand am vazut ca nu mai am spirulina mi-a pierit cheful , stiind ca nu v-a iesi culoarea pe care o doream . Alta data voi fi pregatita cu cu ce imi trebuie , poate si cu un pic de clorofila si voi face niste maslinute cu frunze superbe, …dar  tare imi place si acesta cum a iesit !!!DSC03849 DSC03850 DSC03851 DSC03852 DSC03853 DSC03854 DSC03855 DSC03856 DSC03857 DSC03858

4 thoughts on “Sapun ,, Castile ,, !!!!!!!!

  1. Avand in vedere ca nu mai am cocos,cred ca am sa fac si eu unul,dar astept impresii de la tine sa vad cam cat iese de moale sau tare.
    Sapunul teu insa a iesit tare frumos si cred ca si bun dupa cum se vorbeste despre el.

  2. Mersi Natalia, ….de cat timp il aveam si eu pe lista si tot intervenea ceva si iar schimbam , Gabi , ….Iar ca si reteta , Valeria nu este integral cu masline , mai are si putin cocos, si ricin, oricum este construit ca hidratant , si chiar daca v-a fi mai molcut , cu trecere timpului v-a fi deosebit ,…. Acest sapunel intentionez sa il scot ,, pe piata,, la 1 Iunie….atuncio imi trebuie…avand in vedere timpul eu zic ca v-a fi PERFECT !!!!! va pup pe toate !!!!!

Leave a Reply

