SAPUN ,, HOPE,,

,,  SPERANTA ,, este un sapun  facut astazi de martisor , inobilindu-l zic eu , numai cu ganduri bune si SPERANTE! !Tare drag imi este acest sapunel si am zis sa ii fac cateva pozici in cazul in care florile , in urma saponificarii isi vor schimba culoarea. Sotul meu a spus,, _ pai cum iti aduce omul o floare cum o bagi in sapun, precum copii mici care tot ce gasesc baga in gura!!! ,, Initial a fost planificat alt sapunel cu alt model si reteta , dar ca de obicei fac eu ce fac si ma schimb pe ultima suta de metrii..   Duminica dupa pranz probabil  voi pune ceva pozici cu rezultatul final ….dupa pasta mi-am dat seama ca o sa iasa ceva super fain . Maine alt sapunel .., dar toate la timpul lor !!!!  O PRIMAVARA FRUMOASA CU MULTA ,MULTA SPERANTA SI GANDURI BUNE !!DSC03840 DSC03845 DSC03846 DSC03847 DSC03838 DSC03839 DSC03841 DSC03842 DSC03843 DSC03844

3 thoughts on “SAPUN ,, HOPE,,

    • mersi Gabi, si eu sunt curioasa pt. ca este pt. prima data cand fac acest model in interior , mai ales ca este cu un instrument …nu prea din sapunarit …indiferent ce v-a iesi imi va placea oricum !!!!!

Leave a Reply

