SAPUN CU AVOCADO SI ARGAN ,, LUX ,,

Astai pot spune ca am   ambsolvit  facultatea in sapunarit …am fost si la gradinita …si la liceu ..dar asta e top  de top . Masterul il consider cel cu ou  , care  mi-a mancat zilele si inca nu i-am gasit secretul , ….nu am reusit sa fac decat o MAREEEE  omleta …Dar l-oi dibui eu si pe ala , cu multa rabdare . Sa revenim la cel de azi , este de o finete si o transparenta   fantastica , am facut eu sapunuri la viata mea destul , dar parca ca acesta  nu . Sunt sigura ca ,, succesul,, a stai in mixat si temperatura,   dar voi mai incerca tot aa si cu alte retete  …sa vedem . Contine:masline, ricin , unt de cacao , cocos,avocado si argan ,  …nu are palmier  ca si ulei esential are:  melisa, anason si rozmarin. Este f. f. hidratant si f. spumos datorita cantitatii mari de ulei de ricin poate fi folosit si ca sampon.  Deci 2in 1  sau 3 in 1 cum doriti . Voi pastra si pt. mine o bucata nu o bucatica de rest ca alta data ca tare e dragalas , nu ma mai satur privindu-l …..voi ???DSC03752 DSC03753 DSC03756 DSC03759 DSC03763 DSC03767 DSC03771 DSC03772 DSC03775 DSC03778 DSC03779 DSC03781 DSC03782 DSC03785 DSC03790

9 thoughts on “SAPUN CU AVOCADO SI ARGAN ,, LUX ,,

    • nu , culmea este ca a fost mai mica ca de obicei, aprox 36 grade plus , minus pe aici , iar soda avea mai putin decat uleiurile , am observat ca se schimba si consistenta , ,, bunatatea,, sapunului o data cu ajustarea temperatusii , asta este parerea mea si valabil pt mine , viecare face cum crede de cuviinta . Inainte facem cu o temperatura mai mare 38-39 dar acum m-i se par super faine asa 35-36 , si am inteles ca se poate si mai putin , nu stiu , deocamdata eu raman asa ca prea imi place !!!!

  1. Pt mine temperatura a fost o mare problema atunci cand m-am apucat de facut sapun.Am incercat cu 40 cum scria la carte si nu a mers , cand am ajustat temperatura la 36 [dar asta dupa ce am stricat cateva transe] nu am mai avut probleme, asa ca este cu dus intors treaba asta cu temperatura.

  2. Wow, cat de bine arata, sunt asa de catifelate! Si eu fac la temperaturi in jur de 35 , dar asta pt ca imi place sa cred ca pastrez mai bine proprietatile uleiurilor decat la temperaturi mai ridicate!

Leave a Reply

