,, NOSTALGY ,, sapun cu lavanda si alkanet

Este un sapun facut de ,, ziua indragostitilor,,   pt    cei   ce serbeaza aceasta zi .Vreau sa spun ca m-i s-a parut cel mai complicat sapun facut pana acum ca model ma  refer, ..am   avut nevoie de ajutorul sotului , al copilului  , bine ca nu am avut vecini pe linga mine ca ii chemam pe toti   🙂  !!!!  Abia astept sa il tai  sambata sa vedem daca a meritat efortul in interior. Miroase a lavanda si rozmarin …as  spune daca imi este permis ca e  ,, beleaaaaa,,  !!!  Nu  stiu ce am avut astazi am fost asa mai visatoare si ,, mai plecata   cu mintea,,  . Movul este culoarea mea preferata si sper sa se mentina si in sapun   deocamdata cateva poze luate asa la ceas   de seara pe pat de  romantism ..in ton cu  culoarea , parfumul si de ce nu si ziua. Poate ar fi fost mai potrivit sa fie rosu dar eu nu si nu …  mov.  DSC03646 DSC03647 DSC03643 DSC03644 DSC03645 DSC03642

8 thoughts on “,, NOSTALGY ,, sapun cu lavanda si alkanet

    • da , Natalia si eu abia estept sa il tai sa vad daca m-am chinuit degeama sau nu , stii cum e cand ace iti trebuie nu te chnui dar daca nu si improvizezi e mai greu , Am facut modelul acela cu 3 despartituri in forma si turnat cu 3 parti . Am avut 2 cartoane care , …pe unul il tinea sotul , pe unul copilul , si nu le tineau bine , …si dai si lupta , vedem ce o fi o fi , dar mirosul e demenyial , macar si atat si tot ma bucur !!!!!!

    • da , probabil undeva in subconstientul nostru …s-a facut o ,, lipeala,, intre ziua asta de azi , romantism , mov….am zis ca incui usa unde este sapunul pana sambata dimineata cand il voi taia . as fi vrut sa pun putin dioxid de titan dar nu am avut , cum nu am folosit niciodata nici nu stiu daca este natural sau nu , nu detin informatii despre el . cred ca ar fi dat mai bine cu o parte mai ,, albita,, dar ori e natural ori nu mai e , ..nu?? 🙂 asa ca bine ca nu am avut 🙂

Leave a Reply

