TABLOU DE PRIMAVARA PE O BUCATICA DE LUT !!! MARTISOARE

Acestea sunt cateva martisoare facute la comanda pentru 2 doamne dragi. La inceput am crezut ca v-a fi o joaca , ..dar mi-a luat chiar foarte mult  timp sa le fac .Cui ii place si cui nu  asta nu ma intereseaza , era o vremea cand ma interesa dar omul , am constatat ca este greu de multumit asa ca ,, TOT INAINTE,, !!!!!!!  cateva poziciDSC03627 DSC03628 DSC03629 DSC03631 DSC03632 DSC03633 DSC03634 DSC03635 DSC03636 DSC03637 DSC03638 DSC03639 DSC03641

2 thoughts on “TABLOU DE PRIMAVARA PE O BUCATICA DE LUT !!! MARTISOARE

    • ma bucur ca iti plac si nu esti singura…le-am facut asa intr-o joaca si unde mai pui ca au incep[ut sa curga comenzile pentru ele. …problema este ca nu am ingredientul principal ,, timpul,, unul ti-as trimite dar nu stiu cum si mai ales cand , lasa-mi te rog adresa completa si exacta si vad eu cum fac , pupici

Leave a Reply

