SAPUN HIDRATANT ( CREMA)

Astazi am reeditat mult cerutul sapun hidratant ( crema ) . Parca degeaba tot faceam alte retete … mareinventam , ba cu una ba cu alta …majoritatea ma intrebau : ,, – dna. dar din ala care am luat eu la inceput ..ala hidratant ( crem) …Pentru ca  , acesta este o reteta    facuta printre primele de mine, acum putin imbunatatita , deoarece cu trecerea timpului am capatat si un pic de experienta si imi doresc chiar mai multa. Sunt sigura ca tot timpul voi avea de invatat , chiar viata mi-a demonstrat acest lucru in ultimul timp …..Am avut    acum cateva zile niste dezamagiri ..incat ma gandeam sa renunt la sapun …nu sapunul era vinovat ci unele persoane in care am avut incredere  si nu sunt paroliste …daca mi-a fost ceva urat in viata mi-a fost acela de a promite si a nu face …eu nu sunt asa ..cand trebuie sa ajung la o intalnire merg cu juma. de ora inainte , daca trebuie sa dau un lucru din doua  il dau pe cel mai frumos si celalalt il opresc pt. mine. Nu spun ca sunt o cine stie samariteanca dar pur si simplu atat cer  bun simt  si fa ce ai promis ……..In fine vad ca m-am deplasat de la subiect destul de mult , acum mi-am mai revenit   si va incant cu cateva pozici , va pup pe sufletelDSC03488DSC03490DSC03494DSC03495DSC03478DSC03485DSC03446DSC03448DSC03451DSC03474DSC03427DSC03441DSC03443m-am luat dusa de val si uite ca am uita sa mentionez ce contine acest sapun : unt de cacao , cocos, palmier, masline, ricin ,porumb , ulei esential de lavanda, busuioc, mellisa  si un pic de cafea macinata   si multa  voie   buna , pupici !!!

5 thoughts on “SAPUN HIDRATANT ( CREMA)

  1. Au iesit minunate inimioarele din cafea, felicitari Amalia sapunul este foarte frumos si fi tare pentru ca sti cum este proverbul ” ce nu ne omoara ne face mai outernici” Te pup!
    Gabi

    • mersi , Gabi inimioarele mi-au iesit fara voie o sa mai incerc dar nu prea cred afost as o chestie ,, de manuire ,, a pastei ..iar ce nu te omaoara te face mai puternic , sa stii ca am observat ca asa este …mereu dupa o chestie , o problema , invat si ..orice sut in fund un pas inainte , pupici !!!

Leave a Reply

