ETICHETE PE PLACUL MEU !!!

Astazi am luat primele etichete   si imi plac tare mult   sunt   culori calde , jucause precum sufletul meu . Cel putin asa imi place sa cred:)   Am optat pentru scrisul in limba romana pt. ca asa cred eu ca este bine pt mine si ma reprezinta.  ,, AmelyS. ,,  vine de la prenume AMALIA  si  S  de la nume SAVIN . Am cauta foarte mult si un logo , un motto care sa ma reprezinte pe mine , ma gandeam fel si chip si idei peste idei dar parca   lipsea ceva. Pana intr-o duminca  ,cand am mers intr-un loc special la o bisericuta  si m-i s-a spus ,, mura in gura,,  . Parintele cel bland (asa il vad eu , parca nu ar face parte din ,, rasa,, preotilor  ci din cea a ingerilor ), a spus la urma:  ,,- tamaduirea trupului si a sufletului,,  Aveam ceva  in minte si ameteam in cuvinte  ….dar ,, tamaduie trupul, atinge sufletul ,, !  este  logool perfect , pt. mine. De ceva vreme in coace   nu m-a  mai intereseaza daca cuiva ii place sau nu ce imi place mie. Pt. ca , etichetele trebuie sa imi placa mie, iar continutul lor (  cumparatorilor ).Sunt cuvintele care decriu  perfect , cred eu aceste produse …SUNT FACUTE DIN SUFLET …( altfel nu ar mai iesi atat de faine si bune :), na  ca imi murira laudatorii ) , si totodata pentru vindecarea unor probleme de piele , pt.hidratare , relaxare…etc ..etc. Voi mai reveni cu alte imagini dupa ce voi avea toate etichetele.DSC03323 DSC03324 DSC03327 DSC03329 DSC03330 DSC03331 DSC03332 DSC03333 DSC03334 DSC03335 DSC03340

5 thoughts on “ETICHETE PE PLACUL MEU !!!

Leave a Reply

