SAPUN ,, ALO-VERA,,!!!!!!!!

Este un sapun foarte deosebit cu stoc limitat si de aceea m-am hotarat sa ii aloc mai mult timp Prea repede nu voi putea face altul din motive foarte simple  nu vreau sa chelesc   de tot aloia pe care o am . Tocmai de aceea pentru ca am sacrificat din ea , i-am promis ca ii aloc timp si spatiu pe blogul meu…..vai cum suna  ,, bloguyl meu,,  deh !!!  acum nu mai mancam cu mana folosim furculita   !!!!:)  Din nou la sapunel….am folosit si suc de aloe si gel . Uleiurile sint cele vegetale obisnuite care ne rasfata pilelea: cocs, palmier , cacao, masline , ricin, si voi vedea ce voi mai adauga la urma ..asta asa ca o ,, clamuta ,, in par,,Uleiuri esentiale inca nu m-am gandit  , dar eu pana imi fixez un ulei trec ore asa ca le voi scrie exact maine  ce am pus.Lesia  o voi face cu suc de aloe  iar gelul il voi pune la urma ,, pentru efect , si bunaciune ,,  !!!!!!!  si acum v-a las sa va delectati cu poze !!!!!!!!   apropo poate citeste cineva si imi explica si mie ca tehnologia  asta ma omoara   …cum  as puta potrivi pozele altfel , mai mari , sa nu intre asa una linga alta , ….parca ar fi oile care merg la strunga , gataaaaaaa   poze !!!DSC03245 DSC03247 DSC03248 DSC03251 DSC03253 DSC03256 DSC03262 DSC03263 DSC03264 DSC03265 DSC03268 DSC03272 DSC03274 DSC03275 DSC03278 DSC03282 DSC03258 DSC03259si pentru ca astazi se poarta verde am ,, tras,, si   un borsulet  cu fasole  si muuuuuuult sapanac…iar am reclamatii diseara …..iar eu o sa le spun ca ,, in seara aceasta mergem la pascut ,, !!!!!va pup

2 thoughts on “SAPUN ,, ALO-VERA,,!!!!!!!!

  1. Wow, ce aloe mare ai, Amalia! Cati ani are?Deci ultimele poze sunt de la supa, nu intelegeam :).
    Referitor la poze, eu le pun mai mari dar in rest nu intervin deloc deci tre sa te uiti la setari acolo , poate daca le pui la mijloc iese altceva. Pupici!

    • ALOEA O AM DE FOARTE MULT TIMP SI AM FOLLOSIT DOAR FRUNZELE BATRANE …E PLINA DE PUISORI , IAR CU SUPA , …HIHIHI AM DUS PE TOTI IN EROARE ..CE CAUTA SUPA LA SAPUN ..:) IERI S-A PURTAT,, VERDE ,, !!! DA CU SETARILE INCA LUCREZ ..PT. MINE UN COSMAR TE PUP NATALIA

Leave a Reply

