SAPUNURI MARCA SOAP BAZAR

Aseara tarziu am  reusit sa desfac un pachetel , primit pe zi de la Gabi  ,, Soap Bazar,, Cuvintele  vor fi oricum de prisos pentru ca nici ele nici fotografiile nu sunt pentru valoare lor. Mi-au placut foarte mult aceste sapunele , se vede migala si cu cat drag sunt lucrate. Am primit 4 buc. unul cu catina , lavanda,tapioca si aloe vera . Fac clabuc , au duritate ,   miros placut , ce sa mai vorbim pe placul meu :).  Mi-a placut foarte mult si ambalajul , cred  eu asa cum ar trebui sa fie la un  lucru natural .Chiar astazi voi face si eu unul cu aloe vera   , pe care o am in casa  si despre care credeam ca nu este buna pentru sapunele. Pana voi avea alta ,, marca,, de aloe   voi face si eu o ,,   Alo-Vera,,      cu ce am .Sa  nu ma pui Gabi  sa iti platesc drepturi de autor   🙂  !!!!! Nu stiu alta data parca am   avut    mai  multa inspiratie la  descris sapunele ca acum .Multumesc Gabi , de minunatele sapunele   si iti doresc numai bine pentru   ca , chiar meriti . Eu am o vorba ,, CE ESTE AL NOSTRU  E PUS DEOPARTE,,    Nu stiu poate este doar o impresie a mea dar lumea asta a sapunaritului m-i se pare nepretenoasa …..  si  asta asa ca sa folosesc un cuvint elegant   , cu unele excepti care  iti demonstreaza     ca uite ,, mai sunt oameni   de buna credinta,,  .  Cred ca fiecare este unica in felul lui , nu exista sapun rau , fiecare isi pune amprenta    pe ce face in functie de personalitatea lui .Cred cu tarie ca este loc pentru toata lumea  sub soare ……… Uite ca imi veni pofta sa scriu si m-am abatut de la subiect .Mult  succes Gabi in continuare    pt. ca ce faci  , faci foarte bine    si ce imi doresc eu mie asta sa iti dea Domnul si tie   . Va pup pe suflet !!!!!!!!!!!!!!  DSC03158 DSC03159 DSC03160Trebuie sa ma inveti   cum sa arenjez pozele  sa fie mai  ok !!!!!!!

2 thoughts on “SAPUNURI MARCA SOAP BAZAR

    • nu ai de ce sa imi multumesti chiar imi plac f. f mult sapunurile tale si pacat ca nu sunt o experta in oratorie si tehnologie pt. a le pune mai bine in valoare …multi pupici !!!!!

Leave a Reply

