SAPUN ANTIACNEIC CU ARGILA ALBA SI CARBUNE MEDICINAL

Nu are cel mai deosebit desing dar nu fac rabat la caliatete .Am vrut al model dar pt . ca nu am fost pregatit cu tot ce trebuie   nu am reusit , se mai intampla. Am spus si ma repet el mereu se incapatineaza , pe asta ar trebui sa il numec ,,  CATARUL,,   ha ha ha  dar cine l-ar mai lua  !!!!  In compozitia lui au  intrat : ulei de masline,cocos,plamier,cacao,ricin,arila alba( caolin) , carbune medicinal  si ulei esential de eucalipt , menta,scortisoara , salvie …din toate cate un pic .Acum parca m-a acaparat si imi place nespus de el   ..asat pana la viitorul sapunel care sigur il v-a decala pe acesta .Va pup pe suflet !!!!!!!!!DSC03176 DSC03177 DSC03178 DSC03180 DSC03181 DSC03182 DSC03184 DSC03186 DSC03190 DSC03191 DSC03192 DSC03194 DSC03195

3 thoughts on “SAPUN ANTIACNEIC CU ARGILA ALBA SI CARBUNE MEDICINAL

Leave a Reply

