SAPUN ,, BILOS ,,

Este  de fapt un sapun cu argila rosie , violet si    cu  insertii din alt sapunel. Imi place tre mult cu arata foarte elegant …parca ar fi pe  podiumul  de prezentare…ce sa mai …un fitzos . Prima data am vrut sa fac aceste bile cu  carbune medicinal , apoi galbenele , apoi argila verde ….si am tot adunat pe masa la argile  pana m-am hotarat sa raman la aceasta .M-i se pare mai elegant mai aporpiate culorile de pamant   .DSC03104 DSC03105 DSC03106 DSC03107 DSC03110 DSC03111 DSC03112 DSC03113 DSC03114 DSC03116 DSC03117 DSC03119 DSC03120 DSC03121 DSC03124 DSC03125 DSC03127El contine ulei de cocos, masline,palmier, ricn , imbogatit la urma cu ulei de struguri.Ulei esential de ylang -ylang,lavanda,palmarosa,patchouli , un miros trareeeeeeeeeee   fain  sper sa se si mentina.

6 thoughts on “SAPUN ,, BILOS ,,

  1. E clar, nu reusesc sa tin pasul cu tine Amalia, cat de multe lucruri minunate faci 🙂 Sunt sigura ca mirosul va tine, cel putin lavanda si patchouli sunt foarte longevive!

  2. mersi mult Iulia , stii cum e cand iti intra in sange acest microb ,, sapunarit,, greu te opresti..si eu sper sa reziste …pt. ca am si unele persoane care vor ,, parfumaaaaaaaaaaat ,, te pup

Leave a Reply

