SAMPON PENTRU PAR GRAS CU URZICA & SHIKAKAI

M-am hotarat sa ii fac un album aparte , deoarece merita ceva mai special :)Din pacate nu am reusit sa fac fotografii si din timpul procesului ,fiind singurica mai greu dar sunt explicate cat de cat . In reteta au mai intrat si o cantintate cosiderabila pusa la urma     de ulei de ricin  , ulei esential de rozmarin,teea tree, salvie ,extract de cedru , extract de nuc si vit. E .Nu le-am mai fotografiat si pe acestea.Imi este tare drag cum arta   , abia stept sa il vad si pus la treaba .Pana atunci cateva foto!!!!!!!DSC03060 DSC03063 DSC03066 DSC03067 DSC03068 DSC03069 DSC03084 DSC03085 DSC03088 DSC03089 DSC03099

4 thoughts on “SAMPON PENTRU PAR GRAS CU URZICA & SHIKAKAI

  1. ok , o sa te anunt si eu sunt curioasa …baza este aceeisi de la vechile sampoane cu care m-am simtit bine , pe asta insa l-am am ai adaptat nevoilor pt. par gras …sa vedem cu isi v-a face treama , te pup

Leave a Reply

